Sure! Here’s a rewritten version of the article in Romanian, following your requirements:
Cel mai relevant aspect vizează modelul Sandero, lider în vânzări, care va beneficia de o motorizare full-hybrid. De asemenea, o nouă versiune a modelului electric Spring a fost confirmată pentru lansare.
Informațiile despre motorul hibrid au fost oferite de Guido Haak, vicepreședinte executiv al Grupului Renault, responsabil cu strategia produselor. Acesta a clarificat speculațiile, afirmând: „Sandero va avea o motorizare hibridă”, menționând că tehnologia utilizată va fi similară cu cea pregătită pentru SUV-ul Bigster, urmând să fie implementată pe generația Sandero din 2028.
Se pregătește un nou model electric
Reprezentantul Renault a subliniat că grupul își concentrează eforturile pe sistemele full-hybrid, considerându-le mai benefice pe termen lung comparativ cu modelele PHEV (plug-in hybrid), al căror interes ar putea diminua odată cu modificările reglementărilor.
În plus față de Sandero, Dacia lucrează intens la noua generație a modelului electric Spring. Guido Haak a confirmat că noua versiune, care ar putea avea un nume diferit, va fi dezvăluită anul viitor. Informația a fost susținută și de Laurens Van den Acker, șeful de design al grupului, care a specificat că lansarea este programată pentru 2026. Acest nou model electric este dezvoltat rapid, în doar 16 luni.
Facelift pentru Sandero, surprins în teste
Până la noua generație din 2028, Sandero se pregătește pentru un facelift. Jurnaliștii au publicat deja imagini cu vehiculul în teste, care este doar parțial camuflat, indicând că lansarea este aproape.
Modelul revizuit va adopta elemente de design de la noile Duster și Bigster, inclusiv farurile și grila frontală. La interior, cea mai notabilă schimbare va fi un ecran tactil mai mare. Deși prețul ar putea suferi o ușoară ajustare, Sandero va continua să fie o opțiune mai accesibilă decât rivalitatea de la Renault, Peugeot sau Skoda.
Este posibil ca faceliftul, așteptat la sfârșitul anului sau la începutul lui 2026, să aducă o motorizare mild-hybrid sau chiar full-hybrid, pentru a se conforma noilor reglementări de poluare Euro 7.