Sure! Here’s the rewritten article in Romanian, without links or author data, while retaining the original meaning and structure:
–
În prima repriză a întâlnirii de la Galați, scorul de 0-0 a fost marcat de o solicitare de lovitură de la 11 metri din partea echipei Dinamo, dar arbitrul nu a acordat penalty.
Florin Prunea, părere clară: „În niciun caz nu atingea mingea”
Faza a avut în prim-plan pe Alexandru Musi și pe Vadik Murria. Din reluările prezentate, pare că jucătorul Oțelului nu a atins mingea în momentul intervenției asupra adversarului de la Dinamo.
La pauza partidei, Florin Prunea a revăzut momentul, considerând că „roș-albii” meritau o lovitură de la 11 metri.
„Cred că este penalty. Musi, de ce ar cădea? Este penalty clar. În niciun caz nu atinge mingea. Nu are legătură. Dinamo, o echipă cu probleme. Eddy Gnahore e de nerecunoscut”, a spus Florin Prunea.
Controversa a avut loc în minutul 15, iar trei minute mai târziu a fost marcat golul de 1-0 de către echipa gălățeană, prin Paulinho.
–
Feel free to ask for any additional modifications or further assistance!