Așa cum s-a întâmplat și în cazul altor meciuri din competițiile europene, FCSB a jucat fără sponsorul principal pe tricouri în Kosovo, împotriva echipei Drita.
De ce? În Kosovo, ca și în alte țări afiliate UEFA, echipele de fotbal nu au voie să aibă sponsori pe tricou din domeniul casei de pariuri.
FOTO. Cum au arătat tricourile echipei roș-albastre în returul cu Drita
Pentru prima dată în acest sezon, roș-albaștrii nu au avut nicio inscripție pe tricouri.
De exemplu, în meciul de retur cu Lyon din „optimile” de Europa League din sezonul trecut, formația antrenată de Elias Charalambous a afișat mesajul „play responsibly” (n.r. – joacă responsabil).
În Andorra, la meciul cu Inter Club d'Escaldes, pe tricourile campioanei ultimelor două sezoane de Superligă a fost trecut „Kaizen Foundation”, o fundație afiliată companiei Kaizen Gaming, care deține brandul Betano.
Conform reglementărilor din Andorra, publicitatea pentru jocurile de noroc este permisă numai operatorilor cu licență în regiune, iar Betano nu s-a conformat.
Noua „versiune” a echipamentului „de acasă” le-a purtat noroc fotbaliștilor antrenați de Elias Charalambous. După „remontada” din tur, FCSB a început meciul fără emoții, în primele secunde, când David Miculescu a centrat perfect pentru Juri Cisotti, iar acesta a marcat cu o lovitură de cap, fără a-i da nicio șansă lui Maloku, portarul echipei kosovare.
Miculescu a contribuit cu o pasă decisivă și a punctat apoi cu un șut plasat la colțul scurt, după o acțiune bine coordonată de Daniel Bîrligea.
FOTO. FCSB, fără sponsorul principal pe tricouri, în Kosovo