Înainte de startul US Open, marca franceză Lacoste a lansat o nouă colecție dedicată lui Novak Djokovic (38 de ani, 7 ATP), în care logo-ul emblematic al crocodilului a fost înlocuit cu imaginea unui țap.
Novak Djokovic își propune să câștige al 25-lea titlu de Grand Slam, o realizare care ar întări argumentele că ar fi cel mai bun jucător de tenis din toate timpurile. Cu 4 titluri la US Open, jucătorul sârbe de 38 de ani își dorește să avanseze dincolo de semifinalele atinse la Australian Open, Roland Garros și Wimbledon, aspirând să devină campion la Flushing Meadows.
Lacoste aduce un omagiu ingenios lui Novak Djokovic: „Cel mai bun jucător de tenis din istorie”
Înainte de începerea turneului, Lacoste, fondată în 1933 de tenismenul Rene Lacoste și antreprenorul Andre Gilier, care îl sponsorizează pe Djokovic din 2017, a lansat o colecție specială în onoarea acestuia.
Marca a înlocuit cunoscutul logo cu un țap, în legătură cu denumirea englezească a acestui animal, GOAT, care reprezintă acronimul pentru „Greatest Of All Time”, adică „cel mai bun din toate timpurile”.
Bilanțul lui Djokovic este impresionant – a depășit toate recordurile și și-a îndeplinit cele mai mari visuri. Din 2017, Lacoste este mândră să îl susțină pe cel mai mare jucător din istorie: Novak Djokovic.
Din acel moment, el a purtat cu mândrie logo-ul Lacoste pe tricoul său polo, întruchipând valorile promovate de fondatorul brand-ului, Rene Lacoste: tenacitate, reziliență, talent și eleganță. Acestea sunt calitățile unui adevărat campion, inspirând generații din întreaga lume.
Un competitor dedicat și un muncitor neobosit, Djokovic nu a încetat niciodată să evolueze – și-a adaptat constant stilul de joc la adversarii săi și la schimbările corporale. De asemenea, mai mult de jumătate din cele 24 de titluri majore au fost câștigate după împlinirea vârstei de 30 de ani, demonstrând o înțelegere excepțională a jocului
– Lacoste

Logo-ul Lacoste a fost modificat, transformându-se dintr-un crocodil într-un țap.
Novak Djokovic a început ediția din acest an a US Open purtând un tricou cu logo-ul clasic. Jucătorul clasat pe locul 7 mondial l-a învins cu 6-1, 7-6 (3), 6-2 pe Learner Tien (19 ani, 50 ATP) și va evolua în turul al 2-lea împotriva lui Zachary Svajda (22 de ani, 145 ATP).
În 2012, marca Lacoste a fost vândută pentru suma de 1,3 miliarde de dolari către Maus Freres, un holding elvețian. La începutul acestui an, într-un interviu, Thierry Guibert, CEO-ul Lacoste, vorbea despre veniturile companiei în 2024, care au fost aproape 3 miliarde de dolari.