Marca americană de echipament sportiv Reebok a respins, marţi, informaţiile conform cărora ar fi solicitat eliminarea logo-ului său de pe tricourile echipelor naţionale ale Federaţiei Israeliene de Fotbal (IFA), contrazicând afirmaţiile din presa israeliană, conform Reuters.
Reebok se mândrește cu rolul său de unificator al diferitelor culturi pe teren și în afara acestuia. Informațiile din mass-media israeliene care sugerează că Reebok a cerut IFA să elimine logo-urile de pe echipamentele naționale nu sunt adevărate, a precizat un purtător de cuvânt, conform Agerpres. Ne vom menţine angajamentul faţă de IFA, alături de colaboratorul nostru local. Nu ne implicăm în politică; ne concentrăm pe sport, a adăugat același purtător de cuvânt.
Puma a pus capăt parteneriatului cu naționala Israelului
IFA a confirmat pentru Reuters că echipamentele echipelor din competițiile internaţionale vor continua să afișeze logo-ul Reebok, la fel ca până acum.
În decembrie 2023, compania germană Puma a decis să încheie sponsorizarea echipei naţionale de fotbal a Israelului, afirmând că această decizie a fost luată încă din 2022.