KGM, noua denumire a fostei mărci SsangYong, a introdus oficial în România modelul Torres Full Hybrid, un SUV care încearcă să se impună într-un segment tot mai populat, dominat de nume importante precum Dacia, Toyota sau Hyundai.
Torres se remarcă printr-un design robust, cu linii specifice SUV-urilor „de aventură”, faruri LED tridimensionale și stopuri moderne. La interior, experiența este high-tech: două ecrane digitale de 12,3 inci (pentru instrumentar și infotainment), conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, plus încărcare wireless pentru telefoane. Habitaclul oferă un spațiu generos, cu materiale de calitate și accent pe ergonomie.
GALERIE FOTO. Aspectul și noutățile modelului KGM Torres Full Hybrid
KGM Torres Full Hybrid combină un motor turbo pe benzină de 1,5 litri cu un propulsor electric. Împreună, acestea dezvoltă 176 CP și un cuplu de 300 Nm, suficient pentru utilizarea urbană și pe autostradă. Sistemul hibrid permite comutarea automată între benzinar și electric, iar frânarea regenerativă recuperează energie. Consumul mediu declarat variază între 5,5 și 6,5 litri/100 km, în funcție de stilul de conducere.
SUV-ul coreean este dotat cu 8 airbaguri standard, frânare automată de urgență, asistență pentru menținerea benzii, monitorizare a unghiului mort și alte sisteme de siguranță active. Portbagajul este generos, iar bancheta din spate rabatabilă oferă un plus de versatilitate, potrivită pentru familii.
Dacia, sub presiune. KGM înregistrează o creștere de 43%
În Marea Britanie, Torres Hybrid are un preț de bază de 35.995 lire sterline. În România, prețul inițial a fost stabilit la 30.000 euro pentru versiunea de bază. KGM oferă, de asemenea, o garanție de 5 ani sau 100.000 km, un argument puternic pentru cei care caută fiabilitate.
Lansarea modelului a avut loc după prezentarea globală de la Frankfurt, atrăgând atenția reprezentanților din aproape 40 de țări. KGM speră ca Torres să devină „motorul” vânzărilor în România, în perioada în care marca a raportat o creștere de 43% anul trecut și peste 2.800 de unități livrate.
Intrarea modelului KGM Torres Full Hybrid pe piața din România duce la comparații inevitabile cu viitorul Dacia Bigster, SUV-ul de clasă C anunțat de marca românească. Rămâne de văzut dacă noul hibrid coreean își poate câștiga locul printre rivali și atrage atenția publicului fidel Dacia. Cert este că Torres Full Hybrid pătrunde pe piață cu ambiții mari și cu atuu-uri solide: design, tehnologie și preț competitiv, în timp ce Dacia continuă să se concentreze pe accesibilitate.