Sure! Here’s a rewritten version of the article in Romanian, adhering to your requirements:
–
Puskas Akademia – FCSB LIVE TEXT pe Sport.ro
LIVE TEXT pe Sport.ro de la ora 17:30, FCSB se află în deplasare la Puskas Arena pentru a disputa manșa secundă din turul 3 al UEFA Youth League.
Campioana României în Liga de Tineret a suferit o înfrângere în prima manșă, desfășurată pe teren propriu, cu scorul de 1-2.
Partida se desfășoară pe Pancho Arena din Felcsut
Meciul de astăzi are loc pe Pancho Arena din Felcsut, arena ce a fost construită în cadrul unui proiect politic controversat, sub îndrumarea prim-ministrului Ungariei, Viktor Orban.
Este de menționat că Felcsut este satul în care a crescut Orban.
În lotul FCSB pentru UEFA Youth League se află și jucători care au avut apariții în echipa de seniori: Andrei Dăncuș, Alexandru Stoian, David Popa, Robert Necșulescu, Denis Colibășanu și alții.
Ce a avut loc în meciul tur
FCSB a început partida cu multă încredere și a avut câteva ocazii promițătoare, însă prima repriză a fost echilibrată, maghiarii având și ei câteva momente de pericol la poarta noastră, conform informațiilor de la FRF. La pauză, scorul era 0-0, iar în repriza a doua, Alex Stoian a reușit să deschidă scorul în minutul 49, cu o pasă de la Colibășanu.
Din păcate, Puskas Akademia a revenit rapid în joc, reușind să marcheze de două ori în decurs de 15 minute, prin Z. Varga (58) și Krupa (72), stabilind astfel scorul final la 1-2, în ciuda impresiei că FCSB a controlat destul de bine jocul în ultimele 45 de minute.
Dacă FCSB va obține calificarea, va avansa în primăvara UEFA Youth League. Șaisprezecimile competiției sunt programate pentru începutul lunii februarie 2026, după tragerea la sorți prevăzută pe 12 decembrie 2025.
FCSB a pierdut cu 1-2 în fața Puskas Akademia: M. Popa – Pompaș (Șoșu ’81), Tătaru (Panait ’70), Dăncuș, Ciocîrlan (L. Ilie ’54) – M. Manolache, Necșulescu (A. Roșu ’81), M. Toma – D. Popa, Stoian (L. Ciobanu ’81), Colibășanu. Antrenor: Marius Lucian Ștefan
–
This version maintains the content and meaning of the original while omitting external links, author information, and timestamps.