Dinamo a anunțat recent pe pagina oficială de Facebook a clubului că pe 10 aprilie va fi prezentat noul sponsor tehnic, Puma, care a fost alături de echipă și în anii '80, în timpul cea mai mare performanță a grupării din Ștefan cel Mare.
Bucureștenii au oferit un teaser înainte de prezentarea oficială, prezentând un clip video scurt cu imagini retro de la meciul Dinamo – Hamburg 3-0 din 1983, în care apare Costel Orac, eroul acelei confruntări istorice, alături de cadre din prezent de pe Arena Națională, realizându-se o legătură între generații.
Dinamo va colabora cu Puma începând cu 10 aprilie
Începând cu sezonul 2025-2026, Dinamo va avea Puma ca sponsor tehnic, încheind astfel colaborarea cu Macron, sponsorul echipei din 2017.
Puma a fost sponsor tehnic al dinamoviștilor în cea mai înfloritoare perioadă din istoria clubului, în anii '80, când echipa a ajuns până în semifinalele Cupei Campionilor Europeni, unde a fost eliminată de Liverpool, după 0-1 în deplasare și 1-2 la retur.
Fotbaliștii lui Dinamo în echipamentul Puma
Anterioara colaborare cu Puma a avut o semnificație specială pentru Dinamo, subliniind statutul echipei în fața adversarelor sale.
„Când ieșeam pe teren în tricourile roșii de la Puma, care străluceau pe noi, existau deja 1-0 în favoarea noastră, chiar din vestiare. Adversarii erau copleșiți de ceea ce vedeau pe teren”, a declarat Ionuț Lupescu.
În prezent, în Superligă, o singură echipă colaborează cu Puma: Universitatea Craiova, care a extins parteneriatul cu doi ani în urmă, până în 2027.
Printre cluburile mari din Europa care colaborează cu Puma se numără Olympique de Marseille, AC Milan, Manchester City și Borussia Dortmund.
Sezonul următor vom avea un tricou personalizat pentru echipa noastră, care nu va fi disponibil altundeva. Sper să fie cel mai frumos tricou pe care Dinamo l-a avut vreodată.
– Romeo Bănică, director de marketing Dinamo