

Manchester United a lansat un nou model de tricou cu care jucătorii nu vor evolua în meciuri oficiale. Suporterii clubului sunt nemulțumiți de prețul ridicat și de data lansării.
Noul tricou amintește de cel din sezonul 1991-1992, când „diavolii roșii” au câștigat Cupa Cupelor, învingând Barcelona în finală cu 2-1.

GALERIE FOTO. Cum arată tricoul lansat de Manchester United

Bruno Fernandes, Kobbie Mainoo, Manuel Ugarte, Leny Yoro și Lisandro Martinez, jucători importanți din echipa lui Ruben Amorim, au participat la prezentarea tricoului emblematic. Acesta este alb, cu două linii negre între piept și umeri. Gulerul și partea de jos a mânecilor au un design atractiv, cu linii roș-albe.
Prețul tricoului, potrivit unor surse, este considerat exorbitant. Modelul cu mânecă scurtă costă 615 lei, în timp ce cel cu mânecă lungă ajunge la 850 lei. Pantalonii de trening asortați sunt aproape 500 de lei.
Suporterii pot comanda tricouri doar cu numerele 7 și 10, care fac referire la legendarii jucători Bryan Robson și Mark Hughes.
Reacțiile fanilor au fost negative, aceștia exprimându-și nemulțumirea față de preț și momentul lansării. Consideră că acest anunț este inadecvat, având în vedere că Liverpool a câștigat recent al 20-lea titlu de campioană, egalând astfel recordul clubului.
Câteva comentarii din partea fanilor:
„Liverpool a obținut 20 de titluri, iar noi am lansat al 20-lea tricou.”
„Produse vechi lansate la scurt timp după ce rivalii ne-au egalat recordul.”
„Am lansat mai multe produse decât victorii în Premier League în acest sezon. E momentul să ne evaluăm situația.”
„Prețul influențează negativ imaginația și impactul acestui tricou.”
Manchester United trece printr-un sezon dificil în Premier League, clasându-se pe locul 14 cu 39 de puncte după 34 de etape. Totuși, echipa are șanse de a juca în Liga Campionilor sezonul următor, fiind calificată în semifinalele Europa League, unde va întâlni Athletic Bilbao. O victorie în această competiție le-ar asigura prezența în Liga Campionilor anul viitor.