Îmbunătățiri pentru Gardieni, ajustări tactice și Phoenix în prim-plan. Un nou Scut Regenerativ și modificări recente ale gameplay-ului. Ești pregătit pentru următoarea rundă?
Patch-ul 9.10 aduce schimbări interesante în VALORANT, oferind un suflu nou jocului!
Modificările armelor, ajustările abilităților agenților și echipamentele noi transformă meta-ul pentru finalul de an.
Iată o prezentare a celor mai semnificative noutăți!
Noua armură: Scutul Regenerativ
Noul tip de armură extinde opțiunile disponibile pentru jucători. Până acum, aveam doar armura de 400 de credite, cu 25 de unități de protecție, și scutul complet, cu 50 de unități de protecție.
Acum, Riot Games a introdus Scutul Regenerativ. Acesta costă 650 de credite și are caracteristici speciale, abținându-se să reducă punctele de viață ale jucătorului atunci când primește daune.
După ce suferă o anumită cantitate de daune, scutul se regenerează dintr-o rezervă după o mică întârziere.
Riot dorește să ofere o diversitate mai mare în echipamente, asigurându-se că acest scut nu este unul standard.
Actualizări ale agenților: Ajustări pentru Cypher și îmbunătățiri pentru Phoenix
Ultimul patch major al anului se concentrează pe agenții din clasele de suport. Modificările vizează în principal clasele Sentinel și Smoker, dar și unele ajustări pentru duelistul Phoenix.
Cypher (Sentinel)
-
Trap Wire: Timpul de contraatac a fost crescut cu 0.5 secunde, oferind adversarilor o mai mare șansă de a-l distruge.
-
Neural Theft (ULT): Costul a fost mărit de la 6 puncte orb la 7 puncte orb.
Sage (Sentinel)
Fiind considerată din ce în ce mai puțin relevantă, Sage a fost îmbunătățită pentru a-i crește utilitatea:
-
Slowing Orb: Devine mai eficientă împotriva dueliștilor care folosesc sprinturi. Reducerea vitezei de sprint cu 50% reprezintă un debuff important.
-
Healing Orb: Auto-vindecarea a fost crescută de la 30 la 50 puncte de viață.
-
Resurrection (ULT): Costul a fost redus la 7 puncte orb.
Phoenix (Duelist)
După Patch-ul 8.11, Phoenix devine și mai puternic:
-
Flaming Wall: Acum vindecă inclusiv la o atingere scurtă. Poate fi plasat prin pereți.
-
Curve Ball (Flash): Jucătorul primește o încărcare gratuită la începutul rundei și dobândește o altă încărcare după două eliminări suplimentare.
-
Hot Hands: Costul a fost redus la 200 de credite, renunțând la statutul de abilitate semnătură.
Jett, Deadlock și Omen
-
Jett: Nu mai poate utiliza „floating” în timpul suprimării.
-
Deadlock: Starea de sănătate a barierei a fost actualizată pentru o recunoaștere mai bună, garantând eliminarea chiar dacă timpul expiră.
-
Omen: Claritate vizuală îmbunătățită pentru abilitățile de fum, dificultățile dintre fumul inamic și cel aliat fiind mai ușor de distins.
Modificări ale armelor
Schimbările includ ajustări ale preciziei, încurajând poziționarea strategică și abilitățile precise:
-
Phantom: Daunele sunt reduse pe distanțe medii și lungi.
-
Pistoale: Classic și Ghost devin mai puțin eficiente pe distanțe medii, în timp ce Frenzy devine mai eficient pentru lupta apropiată.
-
Mitraliere: Ares și Odin primesc îmbunătățiri pentru o utilizare mai eficientă.
Reacția comunității la aceste modificări este variată:
Actualizările de gameplay includ o interfață mai curată, care afișează datele despre utilizarea abilităților doar la sfârșitul rundei. De asemenea, în harta Sunset, iluminarea a fost îmbunătățită, crescând vizibilitatea în zonele întunecate.