– Tony Godsick, agentul lui Roger Federer, a discutat în cadrul podcastului „Served with Andy Roddick” despre încheierea colaborării dintre fostul lider mondial și brandul Nike.
„El nu a dorit să plece de la Nike, ci Nike a decis să se despartă de el”, a afirmat Tony Godsick în podcast, referindu-se la momentul în care Roger Federer a rămas fără sponsorizare din partea companiei americane.
Colaborarea dintre câștigătorul a 20 de titluri de Grand Slam și Nike a început în 1994, anul debutului său în tenisul profesionist, și s-a încheiat în martie 2018.
„M-am prezentat la sediul Nike la începutul lunii ianuarie 2017 pentru a încerca să negociez un nou contract. Roger nu câștigase un trofeu de Grand Slam de patru ani. Două săptămâni mai târziu, a câștigat Openul Australiei. M-am gândit că va fi un proces simplu, dar nu a fost. Apoi, a câștigat Wimbledon-ul din 2017 și Openul Australiei din 2018. Din păcate, însă, negocierile nu s-au concretizat”, a împărtășit Tony Godsick.
Uniqlo l-a contactat pe Roger Federer
Agenția a resimțit foarte intens această despărțire de Nike.
„În acea perioadă, eram extrem de dezamăgit: eram agentul care nu reușea să își reînnoiască contractul cu cel mai mare jucător din istoria tenisului”, a subliniat el. Astfel, a căutat activ o soluție și, după o discuție cu Anna Wintour, editorul-șef al revistei Vogue, a fost abordat direct de marca japoneză Uniqlo, cu care Roger a încheiat colaborarea în 2022.

Roger Federer cu trofeul de la Wimbledon în echipament Nike
În 2018, s-a discutat despre un contract de 300 de milioane de dolari pe o perioadă de 10 ani între Roger Federer și Uniqlo. Elvețianul a debutat în echipamentul oferit de compania japoneză la Wimbledon în 2018.