– Publicat luni, 15 decembrie 2025, 18:06 / Actualizat luni, 15 decembrie 2025, 18:06
Una dintre cele două noi echipe din Formula 1 pentru anul viitor, Audi, plănuiește să dezvăluie pe 20 ianuarie designul de culoare pe care îl va adopta în sezonul următor. De asemenea, echipa și-a făcut public și numele complet, care include sponsorul principal – Audi Revolut F1.
În noiembrie, Audi a prezentat o schemă de culori conceptuală la un eveniment special organizat în Munchen, marcând astfel intrarea brandului în Formula 1.
Audi va dezvălui noua schemă de culori pe 20 ianuarie
Se estimează că designul nu va fi foarte diferit de cel arătat la Munchen, conform unor surse de specialitate.
La conducerea proiectului Audi F1 se află fostul șef de la Ferrari, Mattia Binotto, care a declarat că pe 20 ianuarie, fanii sportului vor avea ocazia să vadă echipa pentru prima dată „ca un colectiv”, în cadrul unui eveniment global.
Binotto a afirmat: „Acest anunț oferă un nume și o identitate muncii extraordinare depuse de echipă. Echipa își conturează identitatea, fiind ghidată de o cultură a preciziei și a ambiției neîncetate. Lansarea de la Berlin va reprezenta primul moment în care ne vom reuni ca un colectiv și îi vom invita pe fanii noștri din întreaga lume să ni se alăture înainte de debutul nostru din 2026.”

Am fost extrem de impresionat de ceea ce am descoperit – o echipă mult mai tânără decât mă așteptam, cu o mentalitate deschisă, care a început deja să își urmeze calea către a deveni o echipă competitivă de Formula 1, mai degrabă decât una care se mulțumește cu simpla participare în fiecare duminică.
– Jonathan Wheatley, șeful echipei