


Timp de trei zile, Arena Națională din București va găzdui prima ediție a festivalului Neversea Kapital. Acest festival va avea loc pe o suprafață de peste 130.000 de metri pătrați și va include trei scene: Mainstage, The Ark și Temple.
Porțile festivalului s-au deschis la ora 16:00, iar în prima zi sunt așteptați 50.000 de participanți. Startul este programat pentru ora 19:00.
Scena principală reprezintă atracția principală! Aceasta include cel mai înalt ecran LED instalat vreodată în România, având o înălțime de 22 de metri. De asemenea, este echipată cu cel mai complex sistem de sunet utilizat vreodată pe Arena Națională, cu un număr record de boxe și incinte acustice.
GALERIE FOTO. Arena Națională s-a transformat pentru Neversea Kapital!

În prima zi de festival, „Partidul Kiss FM” a deschis evenimentul, urmat de performanțele lui Alle Farben, Claptone, Paul Kalkbrenner (ora 22:20), Kshmr (23:45), Axwell (01:10), Tujamo (02:35), iar show-ul s-a încheiat cu Kaaze (04:10).
Pe celelalte scene dedicate special primei ediții de Neversea Kapital vor mai urca artiști precum Macanache, Azteca, Puya, Poltom și Sublee. Pe Temple Stage, ultimul artist va urca la ora 05:00, cu un show de două ore.
Cum arată programul complet al celor trei zile de la Neversea Kapital

Programul pe zile de la Neversea Kapital
Tinerii sub 35 de ani alocă peste 950 de lei pentru festivaluri
Un studiu realizat de Raiffeisen Bank arată că șapte din 10 români, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, participă cel puțin o dată pe an la un festival din România. Tinerii sub 35 de ani pot aloca chiar și peste 950 de lei, iar 3 din 10 respondenți spun că bugetul lor este între 300 și 500 de lei.

Plățile digitale sunt preferate în ceea ce privește metodele de plată în timpul festivalurilor, urmate de plata cu cardul fizic (40%). 44% dintre participanții la festivaluri preferă să plătească cu telefonul, 27% cu brățara de plăți oferită de organizatori și 10% cu smartwatch, în timp ce 45% continuă să plătească cash.
28 la sutădintre respondenți afirmă că au participat sau vor participa la un festival în străinătate, principalele destinații fiind Tomorrowland (Belgia) și Sziget Festival (Ungaria). Cei care aleg festivaluri în țară pun accent pe atmosferă și diversitatea experiențelor.
Conform studiului, tinerii sub 35 de ani alocă peste 950 de lei, iar 3 din 10 respondenți spun că bugetul lor se încadrează între 300 și 500 de lei.
Aproape jumătate dintre participanți se așteaptă ca prețurile produselor de la festival să fie cu 10-24% mai mari comparativ cu 2024, iar 18% estimează creșteri de peste 25%. Doar 15% dintre respondenți cred că prețurile vor fi mai mici decât anul trecut.