–
Logo-ul noului album al artistului britanic Ed Sheeran va fi afișat pe tricourile echipelor feminine și masculine ale Barcelonei în derby-urile cu Real Madrid din 19 octombrie, respectiv 26 octombrie.
Este oficial. Ed Sheeran va fi artistul ale cărui logo-uri vor apărea pe tricourile FC Barcelona în timpul meciului Clásico împotriva celor de la Real Madrid din 26 octombrie, pe stadionul Santiago Bernabéu. Aceasta reprezintă a șaptea modificare a logo-ului pe tricoul Barcelonei din momentul în care Spotify a devenit sponsorul clubului.
Ed Sheeran: „Este un moment incredibil”

Logo-ul „Play” va fi disponibil și pe alte articole dedicate suporterilor.
Pe tricouri nu va apărea imaginea artistului, ci logo-ul celui mai nou album al său, Play. Echipa feminină va fi prima care va purta tricourile, pe 19 octombrie, în confruntarea cu Real Madrid, urmată de echipa masculină pe 26 octombrie, în El Clasico de pe Santiago Bernabeu.
„Să văd noul meu album, «Play», pe un tricou al Barcelonei este un moment incredibil. Am iubit fotbalul toată viața, așa că a aduce muzica mea pe o scenă atât de emblematică și a o împărtăși cu fanii din întreaga lume înseamnă foarte mult pentru mine.”
Ed Sheeran
Ed Sheeran afirmă că este fan al fotbalului și al orașului Barcelona
Ed Sheeran are peste 92 de milioane de ascultători pe Spotify și a adus 14 melodii în „Billions Club”, colecția pieselor cu mai mult de un miliard de redări pe platformă. Artistul s-a declarat un fan al fotbalului și al orașului Barcelona. El îi succede lui Travis Scott. Coldplay, Karol G, The Rolling Stones, Rosalía și Drake sunt artiștii precedenți care au apărut pe tricoul blaugrana.
Ediții exclusive ale tricoului de meci vor fi disponibile începând de miercuri, 15, în magazinele de suveniruri ale clubului și pe platforma sa de comerț electronic. O fereastră exclusivă de pre-vânzare se va deschide pentru aceste articole începând marți, 14, la 23:00 (ora României), până miercuri, 15, la ora 11:00.