Se discută despre schimbarea sponsorului tehnic. După șapte ani de colaborare cu Macron, Dinamo va reveni la Puma, cu care a avut partenereat în anii '80 și '90, perioadă în care au fost obținute cele mai mari succese din istoria clubului.
Cel mai probabil, fanii așteptau cu nerăbdare să vadă noul model de echipament sau măcar informații relevante în legătură cu acesta. Au fost anunțați doar că lansarea oficială va avea loc pe 1 iulie 2025.
Dinamo vorbește despre evenimentul de anunțare a parteneriatului cu Puma
Alexandra Grigore, manager de evenimente la Dinamo, a precizat că evenimentul a fost conceput pentru a ”lansa perspective noi” și pentru a pregăti suporterii pentru perioada următoare, care va aduce schimbări semnificative.
”Tricoul va fi disponibil pe 1 iulie. Am ales să anunțăm acest parteneriat pentru a lansa perspectivele. Astfel, suporterii să fie conștienți că urmează transformări importante.
Consider că suporterii au început să se obișnuiască cu veștile pozitive legate de parteneriate și investițiile realizate în club. Vor fi efectuate mai multe investiții semnificative și în jucători…
Acest partener tehnic vine într-o perioadă favorabilă și, spunem noi, tricourile vor fi o surpriză plăcută. Sunt pregătite, da”, a declarat Alexandra Grigore.
Dinamo ocupă locul șase în play-off
După un parcurs entuziasmant în sezonul regulat, ”câinii” au început play-off-ul cu trei înfrângeri, ajungând astfel pe locul șase, cu 26 de puncte, la un punct distanță de Rapid.
În următoarea etapă, Dinamo se va deplasa la Cluj pentru meciul cu Universitatea.