Dacia a făcut o alegere importantă » Le Figaro discută despre noua direcție a companiei

Home » Dacia a făcut o alegere importantă » Le Figaro discută despre noua direcție a companiei

Două informații interesante vor atra atenția pasionaților de Dacia, marca accesibilă care a fost preluată de Renault în 1999.

Primul detaliu important este numirea, începând cu 1 septembrie, a lui Katrin Adt, provenită de la Mercedes, ca nou CEO al mărcii.

Această alegere are ca scop îmbunătățirea performanței Dacia și, mai ales, faptul de a face față provocării electrificării brandului, a declarat Fabrice Cambolive, director în cadrul grupului Renault.

Un alt anunț important: Dacia a lansat un nou motor, hibridul G 150 4×4, care combină un motor turbo pe benzină de 140 CP cu un motor electric, având o putere totală de 154 CP.

Sub conducerea lui Denis Le Vot, Dacia a devenit o marcă recunoscută, cu un portofoliu de produse diversificat, atrăgând un număr tot mai mare de clienți. Îi mulțumesc lui Denis pentru realizările sale și îi urezi bun venit lui Katrin Adt, a cărei experiență va fi un avantaj pentru Dacia.

– Un oficial din cadrul grupului Renault

Dacia a luat o decizie majoră

Schimbări la conducerea Dacia

Începând cu 1 septembrie 2025, Denis Le Vot nu va mai conduce Dacia, funcție pe care a ocupat-o din ianuarie 2021. În acești aproape cinci ani, el a reușit să transforme brandul românesc într-o veritabilă bijuterie a grupului Renault.

Sub conducerea sa, Dacia a pătruns pe segmentul C, o zonă cu cerere ridicată în Europa. De exemplu, modelul Duster se află în segmentul B+, având dimensiuni la limitele acestuia.

Pentru a aborda mai bine acest segment, Denis Le Vot a implementat platforma CMF-B pentru viitoarele modele Dacia, chiar dacă unii din echipă doreau o platformă dedicată, conform publicației Largus.

Atragerea clienților către Dacia

Dacia Spring 2024

La sosirea sa, Denis Le Vot a găsit un plan deja avansat. Astfel, în primăvara anului 2021, Dacia a lansat primul său model electric, Spring, la un preț competitiv: sub 14.000 €. La finalul anului 2021 a apărut modelul Jogger în showroom-uri.

Deși nu a avut nevoie să intervină mult asupra acestor modele deja finalizate, el a fost mai implicat în noul Duster III, care aduce modificări semnificative de stil. Noul model păstrează dimensiunile Duster II, dar are un design complet nou. Le Vot l-a delegat pe David Durand să conducă proiectul de stilizare.

Strategia lui Denis Le Vot pentru Dacia

El a fost responsabil de stilizarea exterioară a mărcii din 2020, reușind să facă modelele mai atractive fără a depăși bugetul. Duster III rămâne una dintre cele mai căutate mașini, prețul crescând semnificativ față de predecesorul său: cu aproximativ 1.700 €.

„Dacia va continua să fie ceea ce este și va oferi modele fiabile și competitive, fiind o alegere inteligentă în ceea ce privește raportul calitate-preț. Scopul a fost să facem Dacia o mașină atrăgătoare, utilă și ecologică. Modelele noi Dacia au o personalitate distinctă care le face mai dorite. Alegerea unei Dacia nu se mai bazează doar pe preț, ci pe atractivitatea mașinii”, a afirmat Denis Le Vot.

Dacia a luat o decizie majoră

Modelul Bigster: viitorul Dacia

Modelul Bigster va permite Dacia să își extindă oferta. Cu o lungime de 4,57 m, acest crossover se încadrează în segmentul C. În ianuarie 2025, au fost înregistrate peste 17.000 de vânzări, iar 80% dintre cumpărători provin de la concurență.

Dacia a luat o decizie majoră

Hibridizarea în modelele Dacia a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor, 69% din vânzările modelului Bigster fiind atribuite motorizării Hybrid 155.

Planurile Dacia pentru viitor: modelul C-Neo

C-Neo

Dar Bigster nu este singurul model Dacia din segmentul C, Denis Le Vot a și aprobat proiectul C-Neo.

Aceasta va include o berlină și un break cu aspect de crossover, destinat pieței europene. Este așteptat să fie lansat în jumătatea anului 2026 și se va poziționa deasupra modelului Jogger.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte Bonusuri

Rulaj 1x pentru rotirile inițiale, 650 rotiri la prima depunere, 200 rotiri la a doua depunere cu rulaj 20x.

Bonus valabil pentru jucători noi, cu depunere minimă de 50 RON. Rulaj 35x pentru bonus și depunere. Rotiri Gratuite valabile 72h, câștiguri cu rulaj 40x.

*Doar clienti noi

Depunere minimă 50 RON. Rulaj 40x depunere + bonus. Retragere max. 5x bonus. Rotirile gratuite fără rulaj, max. retragere 500 RON.

*Doar clienti noi

Depunere minimă 50 RON. Rulaj 30x (cazinou) / 10x (sport). Pariu fără risc 250 RON. Rotiri gratuite în funcție de depunere. Valabil 10 zile.

Sport: 100% până la 400 RON
Cazino:3500RON + 700 Rotiri

Don

Sport - 500 RON
Cazino - 6000RON + 500 rotiri Gratuite

Sport: 500 RON
Cazino:1000RON

Sport:1750 RON
Cazinou: 4500 RON + 150rotiri

Sport: 50% -> 500 RON
Cazino:3500RON + 800Rotiri

Cazino - 3.000 RON și 600 Rotiri Gratuite pentru sloturi Amusnet.

Cazino- 100% bonus până la 1.000 RON, 75% până la 500 RON și 50% până la 1.000 RON + 550 rotiri gratuite.

Pariuri - 100% până la 200 RON

Cazino  - 3500 RON  + 300 Rotiri Gratuite

© 2025 Cote.ro. Toate drepturile rezervate. Operatorul site-ului este OnWeb SRL, companie înregistrată în Romania sub numărul J40/2394/2024 , codul unic de înregistrare 49535260, având sediul în România, Municipiul București, Sector 3, Strada Nerva Traian, nr. 27-33, Intrarea B, Etajul 1, Biroul nr.4. OnWeb SRL își desfășoară activitatea în baza licenței seria L2244216Y001562, emisă la data de 01.05.2024, valabilă până la 01.05.2034, obținută prin Decizia nr. 648 din 25.04.2024, ambele emise de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.