Sure! Here’s a rewritten version of the provided content in Romanian, following your instructions:
- În cadrul competiției cu un Citroën C3 Rally2, cei doi frați, care au câștigat deja un titlu european și un titlu de vicecampioni mondiali în divizia juniorilor, au dominat etapa din Argeș, preluând conducerea încă de la prima probă specială.
 
Cu un timp total de 1:08:07.6, după cele 129 de kilometri de probe speciale, echipajul de la Napoca Rally Academy a fost mai rapid cu 43,6 secunde față de echipajul format din Andrei Gîrtofan și Tudor Mârza (Škoda Fabia Rally2) și cu 2 minute și 46,3 secunde față de Sebastian Barbu/Teo Găină (Škoda Fabia Rally2).
Prin acest succes, Norbert Maior a terminat sezonul pe locul 2, obținând, în premieră, trofeul pentru vicecampionul național, fiind depășit doar de Simone Tempestini. Podiumul sezonului 2025 a fost completat de Andrei Gîrtofan.
„A fost nevoie să așteptăm până la ultima etapă pentru a obține prima victorie la open în acest an. Suntem foarte mulțumiți de rezultatele noastre în primul sezon cu o mașină modernă, ceea ce ne oferă încredere că, anul viitor, putem realiza și mai mult”, a declarat Maior la final.
Deși deja campion matematic după penultima etapă, Tempestini a întâmpinat probleme în Argeș, fiind nevoit să abandoneze după a treia probă specială din cauza unor defecțiuni tehnice.
Campionatul Național de Raliuri 2025 a inclus opt etape, iar victoriile au fost împărțite între Andrei Gîrtofan (Harghita, Brașov), Simone Tempestini (Maramureș, Cluj, Sibiu, Iași, Vâlcea) și Norbert Maior (Argeș). La acest sezon, în care au concurat peste 100 de echipaje, au punctat în clasamentul open nu mai puțin de 35 de piloți.
Pentru Norbert Maior, aceasta este cea mai bună clasare din carieră în clasamentul general, având în vedere că în sezoanele 2020 și 2024 a terminat pe locul 3. Anul acesta a reușit să câștige nu mai puțin de 18 probe speciale. De asemenea, în Campionatul European, a obținut un impresionant loc 6 la general în Ungaria și a terminat pe locul 8 în Croația.