Certainly! Here’s a rewritten version of the article in Romanian, maintaining the original meaning and structure while removing all links, author data, and timestamps.
–
În contextul interdicției reclamelor la casele de pariuri nelicențiate în Armenia, U Cluj a fost nevoită să își regândească designul tricourilor.
În etapa a doua preliminară din Conference League, U Cluj revine în cupele europene după o absență de 53 de ani, având ca adversară vicecampioana Armeniei, Ararat Armenia.
În Armenia, publicitatea pentru casele de pariuri sau cazinourile fără licență este interzisă.
„Super din Cluj” în Armenia
Din acest motiv, pe partea din față a tricourilor Universității a fost imprimată sintagma „Super din Cluj”, astfel încât nu apare numele sponsorului principal al clubului, casa de pariuri Superbet, ci o referire la una dintre campaniile promoționale ale acestuia.

Este o situație frecvent întâlnită în această perioadă, când echipele românești călătoresc în diverse țări pentru meciurile din preliminariile europene.
Nici FCSB nu a putut să-și afișeze sponsorul principal în deplasările din primele două tururi preliminare, în Andorra și în Macedonia de Nord, optând pentru a purta numele fundației caritabile a companiei deținute de casa de pariuri Betano.
–
Feel free to ask for further modifications if needed!