Ceas exclusivist realizat de Frederique Constant
Compania elvețiană Frederique Constant SA, parte a grupului Citizen Holdings și având sediul în cantonul Geneva (Elveția), a dezvoltat un ceas special pentru a marca performanța “Generației de Aur” la Cupa Mondială din 1994.
Accesoriul va fi produs în doar 200 de bucăți și va fi lansat oficial la un eveniment programat pentru 5 decembrie 2024, la care vor fi prezenți mai mulți membri ai echipei care au lăsat o amprentă asupra fotbalului românesc la turneul din Statele Unite. Deși prețul nu a fost făcut public, ceasurile similare din colecția brandului variază între 2.500 și 4.500 de euro.
Logo-ul Generației de Aur pe spatele ceasului
Rețeaua de magazine Kultho, care va gestiona precomenzile și va comercializa ceasurile exclusiv în România, a anunțat că „indicii orei și minutei sunt colorați în albastru, în timp ce indicatorul secundar este roșu, aducându-ne aminte de steagul nostru, iar spatele ceasului include logo-ul Generației de Aur.”
Cadranul galben evocă nuanța tricourilor purtate de echipă, fiind completat subtil de un model de minge de fotbal și de inscripția anului 1994. De asemenea, ceasul vine cu o curea din cauciuc suplimentară și o plăcuță metalică gravată cu silueta echipei naționale de fotbal a României.”
Foto – Gabriel Chirea