
Derby-ul de pe Arena Națională dintre FCSB și Dinamo, încheiat fără goluri, a fost eclipsat pe plan național, românii alegând să urmărească la TV clasicul „Singur acasă”, difuzat de Pro TV.
În seara de sâmbătă, 6 decembrie, Pro TV a difuzat tradiționalul film de Crăciun „Singur acasă 1”, începând cu ora 20:00. Chiar dacă derby-ul dintre FCSB și Dinamo a început la ora 20:30, mulți telespectatori au preferat să se bucure de filmul clasic, difuzat anual în România din 1995.
Derby-ul FCSB – Dinamo, „surclasat” de „Singur acasă” în audiențe
În ciuda importanței meciului pentru ambele echipe, cu FCSB în căutarea unui loc în play-off și Dinamo dornică să rămână în topul Superligii, majoritatea românilor au ales să reîntâlnească filmul „Singur acasă 1”.
„Derby de România” a fost urmărit de 745.000 de telespectatori pe Digi Sport 1, iar Prima Sport 1 a avut 220.000 de privitori pentru această confruntare.
În total, meciul a fost urmărit de 965.000 de persoane, în timp ce filmul „Singur acasă 1” a atras pe Pro TV 1,9 milioane de spectatori, aproape dublu comparativ cu cei care au urmărit derby-ul.
Pe Arena Națională s-au aflat 28.510 suporteri.
„Singur acasă 1” a fost lansat în Statele Unite pe 16 noiembrie 1990, iar câțiva ani mai târziu a ajuns și în România, unde este vizionat anual. Până în prezent, milioane de români au urmărit acest film, care a fost nominalizat la două premii Oscar și două Globuri de Aur.
După această remiză, FCSB se află pe locul 10 în Superligă, cu 25 de puncte, la 3 puncte distanță de locul 6 ocupat de UTA Arad. În schimb, Dinamo rămâne pe locul 3, cu 35 de puncte, la două în urma lui FC Botoșani și la patru în urma liderului Rapid.