Criticile lui Pedro Acosta privind KTM, după Marele Premiu desfășurat la Losail, Qatar, au fost percepute ca un semnal că tânărul talent MotoGP ar putea să părăsească echipa. Se crede că Acosta nu mai are încredere că echipa va depăși problemele financiare curente și că va reuși să devină din nou un competitor relevant în campionatul mondial.
„Trebuie să se realizeze analize, teste și simulări, să existe documente, prezentări sau orice altceva necesar”, a transmis Acosta, vizibil frustrat, echipei sale din Qatar, unde a terminat pe locul 7 în sprint și pe locul 8 în cursa principală.
Pedro Acosta, înspre Honda
dar acum se zvonește că Honda ar putea fi echipa care ar dori să-l atragă.
Compania japoneză are resursele financiare, timpul și ambiția necesară pentru a reveni în fruntea MotoGP, iar Acosta ar putea fi alegerea ideală pentru un nou proiect. Surse apropiate de companie indică faptul că oficialii japonezi îl consideră pe spaniol „noul Marc Marquez”, un pilot cu care Honda își poate recâștiga poziția de lider.
Născut pe 25 mai 2004, Acosta este privit ca cel mai talentat pilot al generației sale. A obținut titluri mondiale atât în Moto3, cât și în Moto2, având debutul în clasa regină la începutul anului 2024, cu 5 podiumuri și un pole-position, terminând pe locul 6 în clasamentul din 2024.
Clasamentul piloților în MotoGP:
-
Marc Marquez – 123 puncte
-
Alex Marquez – 106
-
Francesco Bagnaia – 97
-
Franco Morbidelli – 78
-
Fabio Di Giannantonio – 48
-
Johann Zarco – 38
-
Marco Bezzecchi – 32
-
Fabio Quartararo – 30
-
Ai Ogura – 29
-
Luca Marini – 26
-
Pedro Acosta – 24
-
Brad Binder – 22
-
Enea Bastianini – 21
-
Fermin Aldeguer – 20
-
Jack Miller – 19
-
Alex Rins – 14
-
Joan Mir – 10
-
Maverick Vinales – 8
-
Raul Fernandez – 5
-
Augusto Fernandez – 3
-
Miguel Oliveira – 2
-
Lorenzo Savadori – 1
-
Somkiat Chantra – 0
-
Jorge Martin – 0
Clasamentul echipelor:
-
Ducati – 220 puncte
-
Gresini Racing – 126
-
VR46 Racing – 126
-
Red Bull KTM – 46
-
Yamaha – 44
-
Honda LCR – 38
-
Honda HRC – 36
-
Trackhouse Racing MotoGP – 34
-
Aprilia – 33
-
KTM Tech3 – 29
-
Pramac – 24