Un bărbat a introdus 3.000 de euro într-un bancomat, încercând să îi schimbe în bancnote mai mici, însă aparatul a reținut suma pe loc.
Incidentul neobișnuit s-a petrecut la un bancomat din Viena, lăsând clientul fără acces la fonduri timp de mai multe săptămâni.

3.000 de euro blocați într-un bancomat
Lotar V., cetățean al capitalei austriece, a trecut printr-o situație stresantă chiar în perioada sărbătorilor pascale.
Cu intenția de a schimba 3.000 de euro în bancnote de valori mai mici, Lotar a folosit un bancomat de la o sucursală. Însă, în loc de bancnotele dorite, aparatul i-a reținut banii și a afișat un mesaj neașteptat.
„Mesajul spunea că banii mei sunt «depozitați» în bancomat și că trebuie să contactez personalul. M-au trimis acasă pe tot weekendul de Paște; nimeni nu avea acces la bancomat”, a declarat bărbatul.
Incidentul a avut loc în Vinerea Mare, iar rezolvarea a întârziat. Problema a fost soluționată abia în luna mai, după săptămâni de incertitudine, în care toate părțile implicate se întrebau cine își asumă responsabilitatea.
„Am anulat și vacanța din cauza situației”
„De fiecare dată m-au trimis departe. Angajații spuneau că va dura. Am fost nevoit să anulez și vacanța pe care o planificasem, având în vedere lipsa celor 3.000 de euro”, a transmis Lotar, arătându-și nemulțumirea față de lipsa de profesionalism.
Contactați de un ziar austriac, reprezentanții băncii au explicat întârzierea printr-o „serie de circumstanțe nefericite”.
„Ne dorim să menținem standarde înalte de servicii pentru clienți. Din păcate, în acest caz, nu am reușit să le respectăm”, au spus oficialii băncii.
În final, Lotar a reușit să își recupereze banii, dar experiența a lăsat un gust amar și multe întrebări referitoare la eficiența sistemului bancar.