Cosmin Olăroiu (55 de ani) se pregătește pentru debutul oficial ca selecționer al naționalei Emiratelor Arabe Unite.
Pe 5 iunie, echipa arabă va înfrunta Uzbekistanul, pe teren propriu, la Abu-Dhabi, într-un meci crucial pentru calificarea la Mondialul din 2026. Cinci zile mai târziu, pe 10 iunie, naționala Emiratelor va juca, în deplasare, cu Kârgâstanul, în ultima confruntare din grupa A a actualelor preliminarii asiatice. Există condiții de îndeplinit în ultimele două etape, esențiale pentru ca Olăroiu să reușească obținerea calificării directe la CM 2026.
Olăroiu este admirator al brandului „On“ fondat de Roger Federer
Înainte de a deveni selecționerul Emiratelor, Olăroiu a fost un personaj extrem de mediatizat în fotbalul din Orientul Mijlociu. Aceasta explică și numărul mare de fotografii cu tehnicianul român ce circulă pe rețelele sociale. Popularitatea sa a crescut exponențial în Emirate, în special după ce a condus Sharjah la titlul de campioană a Asiei, recent, în urma succesului din Champions League 2.
Recent, pozele distribuite online au evidențiat că Olăroiu a devenit un fan al brandului elvețian „On“. Fondată în 2010, compania a crescut rapid în popularitate, iar notorietatea brandului a crescut și mai mult după ce legendarul Roger Federer a devenit acționar, în 2019.
„On“ se mândrește cu o gamă de încălțări inovatoare, potrivite atât pentru alergare, cât și pentru plimbări lungi, promovând ideea că pantofii săi oferă o senzație atât de plăcută, încât pare că pășești pe nori.
Aparent, acest slogan publicitar l-a convins pe Olăroiu, care, la ultimele sale apariții, a purtat mereu încălțări marca „On“, după cum se poate observa mai sus.