Ai visat vreodată să primești o moștenire de la o rudă despre care nici nu aveai idee că există? Pepsi și Lay’s te provoacă să crezi în imposibil.
Cum poate deveni reală moștenirea?
Românul este cunoscut pentru generozitate, dar și pentru un strop de pesimism. Moștenirile? Sunt rezervate altora. Cadourile căzute din cer? Nu există. Însă Pepsi și Lay’s sunt pregătiți să schimbe acest scenariu și să demonstreze că orice vis poate deveni realitate!
Un blockbuster cu final fericit
Campania „Moștenirea” își găsește inspirația în filmele clasice cu intrigi familiale și surprize neașteptate. Acest mix captivant include: o mătușă extrem de bogată, trei nepoți care nu mai sunt pe lista favoriților, un câine adorabil și o aliată de nădejde – Theo Rose.

Povestea? Mătușa ajunge la concluzia că nepoții ei nu merită averea și ia o decizie surprinzătoare și spectaculoasă. Moștenirea ajunge la fanii Pepsi și Lay’s, iar tu poți fi unul dintre ei!
Cum poți participa la moștenirea de 50.000 de euro? Cumpără orice produs Pepsi sau Lay’s, înscrie bonul și intri automat în tragerea la sorți pentru marele premiu.
Pe lângă moștenirea de 50.000 de euro, ai oportunitatea de a câștiga:
– 100 euro/oră pentru cei mai rapizi participanți.
– premii instant, pentru clipe de răsfăț: de la bilete la Cinema City, la vouchere E-mag, livrări gratuite pe Glovo sau vouchere pe Tazz.
Pe toate ecranele, de la TV la TikTok!
Pepsi și Lay’s promovează campania „Moștenirea” pe toate canalele: pe TV, rețele sociale și pe conturile lui Theo Rose, care te va ghida pas cu pas în această aventură epică și poate vestea vieții tale îți va bate la ușă.
Campania se desfășoară între 15 ianuarie și 30 aprilie 2025, iar tu poți deveni protagonistul poveștii tale cu un final fericit.