–
Dinamo a anunțat astăzi, 10 aprilie, un parteneriat tehnic cu PUMA, a doua cea mai mare companie de articole sportive din Europa, după 8 ani în care i-a avut pe cei de la Macron ca sponsori tehnici.
Începând cu sezonul viitor, în mod oficial de la 1 iulie 2025, Dinamo va colabora cu un nou sponsor tehnic. PUMA, renumitul brand care îmbracă echipe precum Manchester City, AC Milan și Borussia Dortmund, va furniza echipamentele și pentru echipa antrenată de Zeljko Kopic.
Anunțul parteneriatului a fost făcut în cadrul unui eveniment reprezentat de administratorul special Andrei Nicolescu. PUMA a mai fost sponsorul tricourilor lui Dinamo în perioada 1983-1987.

Dinamo a anunțat un parteneriat cu PUMA. Andrei Nicolescu: „Ne duce și pe noi la alt nivel”
„Sunt puțin emoționat, deoarece n-am participat la organizarea acestui eveniment. Sunt aici pentru a reprezenta clubul și a discuta despre cât de important consider eu acest pas, care începe pe 1 iulie 2025, pentru Dinamo.
Acum doi ani, când am intrat prima dată printre dinamoviști, am fost privit cu curiozitate și o doză de scepticism legată de viitor. Atunci, mi-am permis să lansez ideea că Dinamo va deveni cel mai respectat club în 2028. Mulți au considerat că exagerăm, că suntem luați de valul momentului și că ne-am pierdut mințile.
Revin în fața dumneavoastră după doi ani în care am putut observa mici progrese în reconstrucția clubului Dinamo.
Ne dorim ca prin acest parteneriat să redefinim strategia de colaborare a unui club profesionist din România cu partenerii care îi pot susține evoluția. Vin în fața dumneavoastră cu mândrie, deoarece noul parteneriat ce va începe pe 1 iulie 2025 este extrem de relevant din cel puțin două perspective.
În primul rând, pentru istoria lui Dinamo și pentru toți cei care au contribuit la succesul acestui club. Perioada de parteneriat '83-'87 a crescut nivelul de mândrie al suporterilor. Colaborarea cu un astfel de partener a fost un lucru deosebit.
În al doilea rând, în această perioadă, partenerul nostru a evoluat semnificativ, atât din punct de vedere tehnologic, cât și ca imagine. Cred că colaborarea noastră ne va ajuta să ne dezvoltăm și pe noi spre un nou nivel. Acesta este obiectivul nostru an de an: să ducem Dinamo la înălțimi mai mari.
Prin acest eveniment, încercăm să ne poziționăm diferit, anunțând această colaborare și discutând despre strategia noastră cu privire la modul în care dorim să promovăm și să valorificăm acest parteneriat, stârnind curiozitatea fanilor fotbalului și suporterilor lui Dinamo”, a menționat Andrei Nicolescu.
Din partea PUMA, a adresat cuvântul Marek Cernak, directorul de vânzări pentru România, Republica Cehă și Slovacia.
„Sunt extrem de entuziasmat să anunț parteneriatul dintre Dinamo București și PUMA. Această colaborare reprezintă o realizare importantă pentru noi. Suntem încrezători că împreună vom deveni mai puternici.
Știm cu toții că Dinamo are o istorie bogată, fondată în 1948. Acest lucru este simbolic, deoarece PUMA a fost fondată în același an.
În perioada de glorie, în sezonul '83/'84, clubul a atins semifinale în Cupa Campionilor Europeni, o realizare monumentală. Am fost parteneri ai clubului în acel sezon, ceea ce întărește legătura noastră cu Dinamo”, a spus acesta.
Partenerii tehnici ai lui Dinamo:
Conform arhivei Football Kit.