„Noua arenă ar oferi un suflu proaspăt pentru toți”

Home » „Noua arenă ar oferi un suflu proaspăt pentru toți”

– Alexandra Grigorie, cunoscută drept „cea mai frumoasă dinamovistă”, lucrează de un an la Dinamo, unde se ocupă de partenerii comerciali ai clubului și de organizarea evenimentelor.

  • „Peste 30% din bugetul lui Dinamo provine de la parteneri. Este esențial să existe un echilibru, astfel încât să nu depindem exclusiv de drepturile TV și de vânzările de bilete”, explică Alexandra.
  • Grigorie a discutat despre negocierea cu Puma, noul partener tehnic al clubului, menționând: „Există multe similitudini între noi”.
  • Alexandra a subliniat că „fantomele” trecutului clubului încă sperie câțiva posibili parteneri, care au auzit despre istoria recentă a clubului.
  • Dinamo are în plan deschiderea unui post TV care să ofere suporterilor conținut exclusiv: „Vei fi, ca suporter, în mijlocul echipei”.
  • Referitor la atracția fotbalului românesc pentru investitori, Alexandra afirmă: „A fost perceput multă vreme ca fiind murdar”.
Se poate integra Dennis Politic la FCSB? Primul antrenor al dinamovistului face radiografia transferului: „Un singur lucru l-ar atrage!”

TRANSFER

Se poate integra Dennis Politic la FCSB? Primul antrenor al dinamovistului face radiografia transferului: „Un singur lucru l-ar atrage!”

VIDEO. Alexandra Grigorie, managerul de sponsori și evenimente al clubului Dinamo, a fost la GSP Live: „Noul stadion ar fi o gură de aer pentru toți”

– Alexandra, ați încheiat oficial parteneriatul cu Puma. Au fost negocierile dificile?
– A fost un moment semnificativ pentru noi, ca și cum am trecut la următorul nivel. Deși mai este puțin până la oficializarea parteneriatului pe 1 iulie, suntem foarte încântați și avem mari speranțe pentru sezonul următor.

– De cât timp discutați?
– Discuțiile durează de câteva luni. Acest parteneriat este dorit intens de conducerea clubului. Coincidențele sunt notabile, cum ar fi culorile comune și anul de fondare, 1948, dar am avut și multe similitudini în mentalitate. Chimia cu noul partener tehnic a fost incredibilă.

– Mulți sunt curioși cum vor arăta noile echipamente.
– Deocamdată nu putem oferi detalii. Am anunțat parteneriatul pentru ca suporterii să știe că vor fi schimbări semnificative. Consider că am obișnuit deja suporterii cu multe vești bune legate de parteneri. Vom investi în imaginea clubului și în jucători. Noul partener vine cu un impuls pozitiv, iar tricourile vor fi o surpriză plăcută.

– Și tricourile sunt gata.
– Da, știu cum vor arăta și sunt foarte frumoase. Se poate spune că vor fi mai scumpe, fiind un produs special creat pentru Dinamo. Nu voi dezvălui mai multe detalii acum.

Noul tricou nu va fi semnificativ mai scump decât cel actual. Este vorba de o ajustare minoră, să nu vă sperie. Când realizăm un parteneriat, gândim întotdeauna la suporter și la nevoile lui. În acest caz, investiția aceasta se face tot pentru fani.

„Unii dintre parteneri au fost reticenți să colaboreze cu Dinamo din cauza istoriei recente”

– Cum vezi parteneriatele lui Dinamo în următorii 5 ani? Vor crește semnificativ?
– Obiectivul nostru este să devenim cel mai respectat club de fotbal din România, din toate punctele de vedere. Deși anul acesta a fost bun, încă avem de înfruntat anumite „fantome”, iar unii parteneri pot simți asta.

– „Fantome”? La ce te referi?
– La partenerii care ezită să colaboreze cu Dinamo din cauza istoriei recente. Aceste situații nu sunt confortabile. Atunci când trebuie să convingi un partener să investească în club, începem deja într-o poziție slabă. În prezent avem 20 de parteneri de imagine care sprijină clubul în diverse moduri, dar și în 2030, consider că acest număr va fi considerabil mai mare. Ne concentrăm mai mult pe calitate decât pe cantitate. Nu înseamnă că având 20 de parteneri, suntem în extra-eficiență, dar viitorul pare foarte promițător.

– Ce procent din bugetul lui Dinamo provine din sponsorizări?
– Nu voi da cifre exacte, dar este clar că peste 30% din veniturile clubului provin din parteneriate.

– Și doriți să creșteți acest procent?
– Evident, deoarece există multe aspecte care influențează funcționarea unui club de fotbal. Nu este suficient să te bazezi doar pe veniturile din drepturi TV sau bilete. Este nevoie de un echilibru și de parteneri puternici pentru a sprijini activitatea clubului, și în prezent ne menținem optimismul.

– Brandul Dinamo atrage parteneri, sau este important rezultatul echipei?
– Cred că brandul atrage mai mult decât rezultatele, deoarece Dinamo este un nume de referință. Totuși, rezultatele pot influența opinia publicului, dar nu suficient pentru a schimba percepția. Există numeroase etape în sezon și ai ocazia să-ți demonstrezi valoarea. Brandul Dinamo are capacitatea de a atrage parteneri și suporteri, iar asta e prioritatea noastră. Totuși, fără performanțe sportive puternice, lucrurile devin complicate.

„Sperăm ca noul stadion să fie finalizat în 2-3 ani”

– Cum va influența noul stadion activitatea clubului?
– Ne dorim ca în aproximativ 2-3 ani să fie finalizat. Suntem optimiști în legătură cu acest proiect. Cu siguranță va produce o transformare fantastică. Am conceput multe inițiative având stadionul în vedere. La momentul actual suntem în mișcare constantă între Arcul de Triumf și Arena Națională, ceea ce îngreunează menținerea unui flux constant de calitate. Un stadion nou ar fi un real sprijin pentru toată lumea, iar jucătorii s-ar simți, în sfârșit, acasă.

– De ce crezi că fotbalul românesc nu reușește să atragă mai mulți sponsori importanți?
– Multe echipe nu sunt auto-sustenabile din punct de vedere financiar. Cred că imaginea fotbalului românesc s-a deteriorat în ultimii ani. Ne comparăm des cu fotbalurile din țările vestice, care excelează în primele ligi. Vrem să îmbunătățim nivelul clubului pentru a crește și imaginea sportului românesc.

Adevărul este că fotbalul a fost perceput ca „murdar”, un sport de masă. Deși este considerat „sportul rege”, nu a fost privit într-o lumină curată. Comparațiile cu fotbalul din alte țări evidențiază diferențele. Nu s-au implementat planuri de afaceri sau strategii de marketing bine conturate, multe decizii fiind impulsive. Un plan bine structurat poate face o diferență considerabilă.

– Crezi că fotbalul românesc are potențialul de a deveni mai atractiv pentru investitorii străini?
Sigur, 100%. Chiar și acum începe să devină atractiv. Pe măsură ce ne îndreptăm spre internaționalizare, perspectiva se schimbă în mod instantaneu. Oamenii nu mai vin să urmărească meciuri doar în România, pot fi urmăriti de întreaga Europă. A fi deja recunoscuți este fantastic.

– Cum ați atrage influenceri străini la meciuri?
– Prin intermediul rețelelor sociale! Influencerii din domeniul sportului au fost invitați să participe la meciuri prin concepte care se integrează în experiența celor care vin la meciuri. I-aș primi cu brațele deschise.

„Dinamo va lansa propriul post TV”

– Cât de important este să folosiți rețelele sociale?
– Foarte important. Comunicarea s-a mutat complet online, iar fotbalul fiind un sport reactiv, trebuie să oferim informații în timp real, ceea ce face rețelele sociale esențiale pentru noi. Am investit într-o aplicație, care a fost deja lansată și va suferi îmbunătățiri în curând. Vor exista și un post TV în cadrul aplicației, astfel încât să oferim informații instantanee.

Presa va rămâne întotdeauna un canal important de difuzare a informațiilor, indiferent de câte canale TV ar avea clubul nostru.

– Ce tip de conținut vor avea fanii pe acest post?
– Conținut exclusiv din toate perspectivele. Suporterii vor putea avea acces la antrenamente, reacții din vestiar, momente după meci și informații din viața de zi cu zi a echipei. Suntem deschiși și nu avem nimic de ascuns, deoarece sportul prezintă și aspecte negative alături de cele pozitive.

– Este acest proiect orientat în special către tineri?
– Am efectuat studii și constatăm un public divers pe rețelele sociale. Este important pentru noi să investim în aceea ce numim „noua generație de fani”. Am observat că multe cluburi se plâng de o scădere a numărului de suporteri care vin la stadion. Acest trend există, dar dorim să facem lumea sportului dinamovist mult mai atractivă, de aceea aplicația noastră va oferi opțiuni variate pentru a atrage interesul echipei.

Utilizatorii pot participa acasă la teste trivia, iar cei mai norocoși pot câștiga tricouri sau pot lua parte la un concurs sân stadion, unde premiile includ o zi la spa. Aceste beneficii pot să nu fie întâlnite în alte cluburi.

– Ce cluburi din România admiri pentru organizarea lor?
– Am întâlnit la diverse echipe oameni foarte profesioniști. La Craiova, am cunoscut doamne cu o organizare excelentă în fotbalul feminin, le acord nota 10! La Rapid, există persoane foarte competente. Dacă ar fi să fac un top, aș plasa U Cluj pe primul loc. Echipa de acolo face o treabă remarcabilă nu doar în fotbal. Am fost impresionată de echipa de marketing la U BT, la baschet, care excelează în organizare și marketing. U Cluj transformă fotbalul într-un mod la care ne dorim și noi să ajungem.

– Ai un model din afară?
– Personal, da. Nu există un model specific, ci mai degrabă exemple de bune practici. De exemplu, putem să ne inspirăm de la cluburi din Austria, cum ar fi Linz. Imi place foarte mult AC Milan, cu care vom fi parteneri prin Puma. Aceștia au o organizare foarte bună pe partea de corporate și de ospitalitate, fiind lideri în acest domeniu. La fel, putem menționa și cluburi precum Tottenham, Manchester City, Manchester United sau Juventus.

Învățăm de la fiecare și combinăm aceste lecții pentru a se potrivi suporterilor dinamoviști, deoarece nu toate culturile sunt similare.

– Cu privire la divergențele dintre fanii dinamoviști, cum te manejar cu acest conflict?
– Principala noastră preocupare este să nu împărțim suporterii. Deși acest aspect mă afectează, nu vreau să intru prea mult în detalii. Este clar că se menține o separare în ceea ce privește biletele, astfel încât toți să fie mulțumiți.

„M-a luat cu călduri! Ce-mi faci!” » „Cea mai frumoasă dinamovistă” are o pozitie-cheie în club: „Dacă știu primul «11»? Hai să vedem”. Ce spune că nu va face „niciodată” la Dinamo

Alexandra Grigorie, în platoul GSP Live

Alexandra Grigorie: „Banii din partea caselor de pariuri au fost o gură de aer pentru Dinamo”

– Dinamo are un partener din domeniul bettingului, Superbet. Este o dezbatere pe această temă…
– Aș fi subiectivă… Noi suntem foarte mulțumiți de colaborarea cu partenerul nostru oficial, care a fost o gură de aer pentru Dinamo anul trecut. Să fim sinceri, industria pariurilor joacă un rol semnificativ în sport. Resursele financiare ale acestor companii, dacă sunt utilizate corect, pot ajuta un club de fotbal. În cazul lui Dinamo, a fost o adevărată salvare.

Un partener capabil să sprijine financiar o echipă va avea șanse să construiască o relație solidă, spre deosebire de un sponsor dintr-o altă industrie fără o putere financiară similară.

– De ce jucătorii din Liga 1 nu reușesc să colaboreze individual cu marile companii?
– Revenind la percepția asupra fotbalului românesc. Nu-mi place să folosesc termenul „murdar”, dar așa a fost văzut. Focul a fost în jurul echipei, nu jucătorilor. Nu era important cine juca, ci cine făcea parte din echipa X sau Y. În străinitate, brandul unui jucător are o importanță enormă. Mentalitățile vor evolua în anii următori, deoarece echipele din Superligă își doresc să aibă jucători la fel de valoroși precum brandul clubului.

„Spotul a fost riscant, ne-am asumat acest lucru”

– Recent, ai participat la o campanie inedită, contestată de unii: „Te așteptai să mă lovească cutia?”.
– Da, cutia a fost oarecum plasată, nu a fost neapărat o lovitură. Am avut 6 duble (râde). Mi-a plăcut campania, a fost o abordare creativă. Ca să rămâi în mintea oamenilor, trebuie să venim cu idei care se adaptează la piața existentă. Vrem să comunicăm cu fanii de toate vârstele, de la 15 ani până la 50.

Cu siguranță, fotbalul nu este o industrie în care o femeie este bine văzută, însă acest aspect mă afectează puțin. Există avantaje și dezavantaje.

– E bine că există și idei noi. Dacă nu ne spargem ouă în cap și dacă nu aruncăm făină pe antrenori.
– Asta nu se va întâmpla niciodată!

Ce pregătește Dinamo pentru meciurile cu U Cluj și Universitatea Craiova: „Ne adaptăm în funcție de perioade”

– Urmează meciurile cu U Cluj și Universitatea Craiova. Pregătiți ceva special?
– Am lansat câteva colecții noi. Vom avea un magazin în peluza noastră, invitând suporterii dinamoviști din Cluj să ne viziteze. Ne așteptăm la un număr mare de suporteri la meciul cu U Cluj, ținând cont de înfrățirea dintre echipe. Desigur, este un joc cu presiune; nu ne vrem relaxa doar pentru că am ajuns în play-off.

– Deși Dinamo nu a câștigat niciun punct în play-off până acum.
– Fotbalul este un sport care nu depinde doar de echipa ta, ci și de echipa adversă. Fotbaliștii sunt oameni, nu roboți. Jocul este influențat de multe aspecte, dar Dinamo lucrează constant la îmbunătățirea acestora. Chiar dacă au fost trei meciuri mai slabe, acest lucru nu înseamnă că ne relaxăm. Revin la meciul cu Craiova…

– Așa.
– Partida va fi programată în a doua zi de Paște. Chiar dacă suntem o națiune cu tradiții creștine, avem totuși 3 ore pe care putem să le dedicăm unei pasiuni frumoase și unui club care oferă ce are mai bun. Aspirăm să avem 20.000 de spectatori la acel meci. Vom avea parteneri care vor organiza activități, vom avea tombole pentru fani și o zonă de distracție externă. Ne adaptăm în funcție de sezon.

De exemplu, în perioada Crăciunului, am avut un cor de colindători și mâncare tradițională. Vom repeta aceeași experiență pentru meciul acesta, cu cozonac, pască și ouă roșii.

– Am observat că unii spectatori nu sunt mulțumiți de meniul de la VIP Experience.
– Acceptăm orice feedback, deoarece este important pentru noi să creștem. Facem constant schimbări de la o etapă la alta. Nu avem resursele necesare pentru a oferi preparate sofisticate la stadion. Trebuie să ne raportăm la realitățile pieței.

La începutul sezonului, am fost criticați pentru prețul biletului „VIP Experience”, care acum este de 390 de lei pe Arena Națională. Acesta include mâncare, bar deschis, activități din partea partenerilor care oferă premii și produse, plus un loc premium. Pentru Dinamo, acest preț nu înseamnă o îmbogățire, este o valoare corectă.

VIDEO. Primul contact al Alexandrei Grigorie cu fotbalul: „Îmi plăcea să văd experiențele oamenilor”

– Un fan Dinamo te întreabă dacă știi prima echipă a clubului.
– O, Doamne, asta variază de la un meci la altul, dar cred că pot răspunde. M-a cuprins o emoție (râde). Golubovic/Roșca, Politic, Selmani, Stipe, Gnahore, Boateng, Opruț, Homawoo…

– Îți mai trebuie un mijlocaș, under.
– Cîrjan.

Consider că este foarte important să cunosc aceste lucruri. Nu vin din fotbal, dar trebuie să învăț.

– Cum ai ajuns să lucrezi la Dinamo?
– Am ajuns aici din pasiune. Sunt aici de un an. Discuțiile au început în februarie 2024, dar au durat un timp. Încerc să îmbin marketingul și organizarea evenimentelor de aproape 9 ani. La Dinamo s-au deschis discuții despre investiții în experiența suporterilor pe stadion.

Am avut o legătură cu o parte din echipa actuală și am oferit sugestii, dar au decis să aducă pe cineva din afară pentru a prelua acest rol. Astfel s-a întâmplat că, după câteva întâlniri, am ajuns să semnăm contractul.

– Sincer, urmăreai fotbalul înainte de a te angaja la Dinamo?
– Oferă diferit. Fotbalul a fost parte din viața mea, bunicul meu fiind un mare fan. Sunt din Craiova și bunicul obișnuia să împartă atenția între Universitatea Craiova și echipa care câștiga. Pe măsură ce am crescut, am început să merg la meciuri în București fără a susține vreo echipă, doar pentru că îmi plăcea atmosfera, fie că era vorba de meciuri sau concerte. Observ lucrurile în detaliu și mă concentrez pe aspectele organizatorice.

– Cum arată o zi de muncă pentru tine la Dinamo?
– Miercuri a fost ziua premergătoare evenimentului în care am anunțat noul partener tehnic. Am interacțiuni constante cu toți furnizorii, discutăm continuu despre planuri și strategii. Într-o zi normală, am cel puțin o discuție cu un sponsor.

Ne concentrăm pe îmbunătățirea experienței fanilor pe stadion. Timpul dedicat acestor activități este semnificativ, iar colaborarea cu partenerii este esențială.

– Primești des mesaje de la fotbaliști?
– Nu am primit niciun mesaj. M-am poziționat bine în acest aspect. Sunt ca o soră mai mare pentru jucători, mă implic activ, mai ales cu cei care vin din străinătate. Aceștia necesită ghidare locală, și mă străduiesc să fiu cât mai disponible.

VIDEO. Emisiunea integrală GSP Live cu Alexandra Grigorie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte Bonusuri
Bonusul este valabil doar pentru pariuri LIVE multiple, cu cote între 2.5 și 20. Free Bet-ul expiră în 7 zile și nu permite Cash Out.

Depunere minimă 50 RON, rulaj 7x depunere + bonus la cote minime de 1.80. Se aplică termeni suplimentari.

Depui minimum 50 RON pentru a primi bonusul. Free Spins disponibile doar pe Shining Crown. Bonusul și câștigurile din rotiri trebuie rulate conform cerințelor în 7 zile.

*Doar clienti noi

Depunere minimă 50 RON. Rulaj 40x depunere + bonus. Retragere max. 5x bonus. Rotirile gratuite fără rulaj, max. retragere 500 RON.

Pariuri & Cazino - 700 RON Bonus, 100 RON Free Bets și 25 Free Spins, 2.200 RON și 680 Rotiri Gratuite

Pariuri & Cazino - 500 RON , 40 RON Free Bet + 199 Rotiri

100% bonus până la 5.000 RON + 250 RON pariu fără risc + 725 rotiri gratuite.

Sport: 100% până la 400 RON
Cazino:3500RON + 700 Rotiri

Sport:1750 RON
Cazinou: 4500 RON + 150rotiri

Cazino - 7.000 RON și 777 Rotiri Gratuite

Cazino - 3.000 RON și 600 Rotiri Gratuite pentru sloturi Amusnet.

1000 RON + 800 rotiri + 100 rotiri la verificare

© 2025 Cote.ro. Toate drepturile rezervate. Operatorul site-ului este OnWeb SRL, companie înregistrată în Romania sub numărul J40/2394/2024 , codul unic de înregistrare 49535260, având sediul în România, Municipiul București, Sector 3, Strada Nerva Traian, nr. 27-33, Intrarea B, Etajul 1, Biroul nr.4. OnWeb SRL își desfășoară activitatea în baza licenței seria L2244216Y001562, emisă la data de 01.05.2024, valabilă până la 01.05.2034, obținută prin Decizia nr. 648 din 25.04.2024, ambele emise de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.