Directorul de marketing al lui Dinamo a anunțat lansarea unui nou proiect. Este vorba despre Dinamo TV, o platformă dedicată suporterilor „câinilor”. Această veste a fost comunicată marți seară, la o zi după victoria echipei lui Zeljko Kopic cu Hermannstadt, cu 2-0, în etapa a 29-a din Superligă.
„48 TV” va fi denumirea postului clubului, referindu-se la anul 1948, când a fost fondat Dinamo. Conform declarațiilor, până pe 15 martie toate aspectele tehnice vor fi finalizate, iar clubul va avea acces la acest canal TV.

Dinamo își lansează canalul! 48 TV, numele oficial
În acest moment, suporterii dinamoviști au la dispoziție două platforme importante: „Radio Dinamo 1948”, proiect început cu 11 ani în urmă, și „Totul pentru Dinamo”, care a fost creat acum un an.
Se preconizează că 48 TV nu va concura cu aceste platforme, ci va oferi informații noi pentru fanii „câinilor”.
„În curând vom lansa 48 TV, postul clubului. Ne propunem ca termen 15 martie, așteptăm livrarea unor materiale. Colegii mei au pregătit deja conținut pe care îl vom difuza, inclusiv podcasturi, interviuri și emisiuni. Este un conținut la care avem acces exclusiv și vrem să-l aducem în atenția fanilor.
Numele este ales din dorința de a activa acest brand, pe care îl folosim și în alte situații. Vrem să conturăm un brand pentru Dinamo cu „1948” sau „48”, care să fie asociat și cu o gamă de merchandising, fără a face referire explicită la club, fără logo, pentru a putea fi purtat pe stradă”, a declarat Bănică, la Radio Dinamo 1948.
Și în privința vânzărilor de bilete s-a înregistrat o creștere semnificativă. Pe Arc am avut o medie de 150.000 lei pe meci (aproximativ 30.000 euro), iar anul acesta este de 200.000 lei pe meci (aproximativ 40.000 euro). Meciul cu FCSB de pe Arenă a generat încasări echivalente cu 5 meciuri sold out pe Arc.
– Director de marketing Dinamo