

Daria Saville (31 de ani, #108 WTA) a exprimat nemulțumirea sa cu privire la faptul că partenerele jucătorilor din circuitul ATP beneficiază de mai multe contracte de sponsorizare comparativ cu jucătoarele din circuitul WTA.
Tenismena australiană a adus ca exemplu partenera numărului 4 din ATP, Taylor Fritz (27 de ani). Morgan Riddle, influencer cu peste 435.000 de urmăritori pe Instagram și 590.000 pe TikTok, a realizat recent o ședință foto pentru Vogue și a lansat propria colecție de bijuterii.
Daria Saville a recunoscut că îi plac videourile postate de Morgan Riddle, dar s-a arătat deranjată de faptul că influencerii primesc mai multe contracte de publicitate decât atletele.

Daria Saville critică inegalitatea în sponsorizări între influenceri și sportivi
Daria Saville a discutat pe TikTok despre nemulțumirile sale legate de agențiile de publicitate: „Cu siguranță există loc și pentru partenerele sportivilor, dar și pentru atlete. Companiile preferă să le aleagă pe ele (n.r. partenerele tenismenilor) în locul nostru. De ce?”
Am discutat cu câteva dintre ele (n.r. partenere ale tenismenilor), care sunt, de asemenea, surprinse că noi (n.r. tenismenele) nu avem aceleași oportunități.

Echipele de marketing percep că jucătorii de tenis sunt prea nișați în comparație cu influencerii? Este mai inspirator pentru public să fi influencer decât atletă? Sigur, nu sunt singura jucătoare de tenis care gândește în acest fel”.
Când mi-am postat primul TikTok, nu știu cât de adevărat este, dar am fost informată de unii din circuit că mai multe soții mai în vârstă din acest mediu au împărtășit videoclipurile mele în grupul lor pentru a face mișto. Am primit multe reacții negative, atât din comunitatea de tenis, cât și din partea fanilor
– Morgan Riddle, partenera lui Taylor Fritz, o lună în urmă