Sure! Here’s the rewritten content:
Jota și fratele său, Andre Silva, se aflau pe o autostradă din nord-vestul Spaniei când o anvelopă a Lamborghini-ului pe care îl conducea s-a explodat. La 28 de ani, fotbalistul a pierdut controlul vehiculului, care s-a răsturnat și a fost cuprins de flăcări. Din păcate, amândoi nu au scăpat.
Viteza, calitatea proastă a drumului și parapetele, factori determinanți în tragedia lui Diogo Jota
Javier Lopez Delgado, expert în siguranța rutieră și președintele Asociației Auditorilor de Siguranță Rutieră, a menționat mai mulți factori care au contribuit la accidentul fatal în care au decedat Diogo Jota și fratele său, Andre Silva.
Conform primelor informații de la fața locului, unul dintre pneurile vehiculului s-a explodat, ceea ce a dus la pierderea controlului de către Jota, rezultând răsturnarea mașinii care a luat foc.
Delgado subliniază că asemenea evenimente ar fi putut fi evitate dacă fotbalistul ar fi adaptat viteza la starea drumului. Deși autostrada A52 este plină de gropi, Jota ar fi condus cu mult peste limita legală, așa cum sugerează urmele de frânare lăsate în urmă.
”Dacă ar fi circulat cu 90 de kilometri pe oră, probabil că nu ar fi avut un destin atât de trist. Este evident că viteza a fost foarte mare, având în vedere marcajele de frânare. Drumurile erau în stare proastă. Poate că este o coincidență, dar eu nu cred în coincidențe. Dacă pe aceeași porțiune de drumul două vehicule ies de pe carosabil, este clar că există o problemă”, a afirmat Delgado într-un interviu.
Delgado consideră, de asemenea, că și parapetul metalic care separa cele două direcții de circulație a avut un rol semnificativ în acest accident tragic.