„Uneori e nevoie să fii dur” » Ce a declarat neozeelandezul

Home » „Uneori e nevoie să fii dur” » Ce a declarat neozeelandezul

Christian Horner, șeful echipei Red Bull Racing, și Liam Lawson, pilot la Racing Bulls, au discutat despre înlocuirea lui Lawson cu Yuki Tsunoda în prima echipă, după doar două curse din sezonul actual.

După Marele Premiu al Chinei, conducerea Red Bull Racing a decis să îl revină pe Liam Lawson în echipa secundară, după ce acesta a avut câteva curse mai puțin reușite. Yuki Tsunoda, japonezul, îl va înlocui pe Lawson și va participa la Marele Premiu al Japoniei, acasă.

Ralf Schumacher: „Red Bull se destramă, Max Verstappen va pleca”

RED BULL

Ralf Schumacher: „Red Bull se destramă, Max Verstappen va pleca”

Christian Horner despre Liam Lawson: „Am cerut prea mult de la el”

Peste o săptămână de la această decizie, Christian Horner a comentat situația echipei sale într-un interviu:

Este un lucru dificil să iei visurile cuiva, dar uneori este necesar să iei decizii dure pentru a ajuta. În acest moment, nu este sfârșitul pentru Liam. Am fost clar cu el, a fost vorba de un eșantion de două curse. Cred că am avut așteptări prea mari de la el prea repede.

Trebuie să acceptăm că, dat fiind contextul, am cerut prea mult de la el. Așa că i-am oferit oportunitatea de a-și continua dezvoltarea în echipa Racing Bulls, în timp ce lui Yuki i se oferă șansa de a se impune, bazându-ne pe experiența sa”, a spus Horner.

Directorul a observat că Lawson a fost supus unei presiuni considerabile după primele curse:

„După ceea ce am văzut în Australia și China, era evident că tensiunea se resimțea asupra lui. Puteam să continuăm așa, dar Liam, fiind un pilot talentat, ar fi avut timp să se adapteze, însă nu avem acea posibilitate.

A fost evident pentru inginerii din echipă cât de mult se lupta Liam, iar aceștia manifestau îngrijorare. La final, am considerat că aceasta a fost cea mai rezonabilă decizie”, a punctat Horner.

Referitor la reacția lui Max Verstappen, Horner a spus:

Cred că a fost surprins de rapiditatea deciziei, dar a realizat și el cât de mult se chinuia Liam. Este conștient de necesitatea de a îmbunătăți mașina, iar echipa a lucrat din greu pentru asta.

A avut o sesiune foarte productivă săptămâna trecută și s-a concentrat pe optimizarea monopostului pentru a putea concura mai bine cu McLaren.”

Liam Lawson: „A fost un șoc, sincer. Nu am bănuit”

În timp ce Horner a explicat decizia, Liam Lawson a recunoscut că a fost surprins și că și-ar fi dorit mai mult timp:

A fost, într-adevăr, un șoc. Nu am avut niciun indiciu. Discuțiile noastre nu păreau să indice o astfel de direcție, deci nu m-am așteptat deloc la asta.

Cu siguranță, mi-ar fi plăcut să am mai mult timp. A fost un început greu. Primul weekend de pregătire în Melbourne a fost problematic, iar în China a fost o adevărată provocare. Dar, nu eu decid, astfel că mă voi concentra pentru a profit maxim de oportunitatea pe care o am.”

Mașina era dificil de condus. Eram într-un proces continuu de adaptare. În fiecare sesiune, lucram la detalii sau mă obișnuiam cu tot ce era nou. Nu este vorba doar despre stilul de condus, ci mai degrabă despre ajustare, iar eu nu am avut timpul necesar pentru asta”, a completat Lawson.

Marele Premiu al Japoniei se va desfășura între 4 și 6 aprilie.

Clasamentul piloților

  1. Lando Norris – 44 puncte

  2. Max Verstappen – 36 puncte

  3. George Russell – 35 puncte

  4. Oscar Piastri – 34 puncte

  5. Kimi Antonelli – 22 puncte

  6. Alexander Albon – 16 puncte

  7. Lance Stroll – 10 puncte

  8. Esteban Ocon – 10 puncte

  9. Lewis Hamilton – 9 puncte

  10. Charles Leclerc – 8 puncte

  11. Nico Hulkenberg – 6 puncte

  12. Oliver Bearman – 4 puncte

  13. Yuki Tsunoda – 3 puncte

  14. Carlos Sainz – 1 punct

  15. Pierre Gasly – 0 puncte

  16. Isack Hadjar – 0 puncte

  17. Liam Lawson – 0 puncte

  18. Jack Doohan – 0 puncte

  19. Gabriel Bortoleto – 0 puncte

  20. Fernando Alonso – 0 puncte

Clasamentul constructorilor

  1. McLaren – 78 puncte

  2. Mercedes – 53 puncte

  3. Red Bull – 36 puncte

  4. Ferrari – 17 puncte

  5. Williams – 17 puncte

  6. Haas – 14 puncte

  7. Aston Martin – 10 puncte

  8. Kick Sauber – 6 puncte

  9. Racing Bulls – 3 puncte

  10. Alpine – 0 puncte

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Alte Bonusuri
Rulaj x35 pentru bonus și x40 pentru câștiguri din rotiri gratuite. Depunere minimă 100 RON. Valabil 7 zile, rotirile expiră în 2 zile.
Depunere minimă 20 RON, pariu eligibil cu cotă 1,50, rulaj x3, valabil 30 de zile de la acordare.

*New users only

Depunere minimă 50 RON. Cerințe de rulaj 35x bonus + depunere. Pariu maxim 25 RON. Bonus valabil 10 zile. Skrill/Neteller nu sunt eligibile.

Depunere minimă 50 RON. Cerințe de rulaj 50x bonus + depunere. Miza maximă 50 RON. Bonus valabil 30 de zile. Retragere maximă 2.000 RON.

Cazino - 3.000 RON și 600 Rotiri Gratuite pentru sloturi Amusnet.

Cazino - 3000 RON + Rotiri Gratuite Nelimitate 

100 Free Spins

100% bonus până la 5.000 RON + 250 RON pariu fără risc + 725 rotiri gratuite.

Sport:1750 RON
Cazinou: 4500 RON + 150rotiri

Cazino - 4500 RON + 300 Rotiri Gratuite

Cazino -  10.000 RON & 1.000 Rotiri Gratuite

Sport - 180 Ron Pariu Gratuit

Pariuri & Cazino - 700 RON Bonus, 100 RON Free Bets și 25 Free Spins, 2.200 RON și 680 Rotiri Gratuite

Cazino - 7.000 RON și 777 Rotiri Gratuite

© 2025 Cote.ro. Toate drepturile rezervate. Operatorul site-ului este OnWeb SRL, companie înregistrată în Romania sub numărul J40/2394/2024 , codul unic de înregistrare 49535260, având sediul în România, Municipiul București, Sector 3, Strada Nerva Traian, nr. 27-33, Intrarea B, Etajul 1, Biroul nr.4. OnWeb SRL își desfășoară activitatea în baza licenței seria L2244216Y001562, emisă la data de 01.05.2024, valabilă până la 01.05.2034, obținută prin Decizia nr. 648 din 25.04.2024, ambele emise de către Oficiul Național pentru Jocuri de Noroc.