Universitatea Craiova, împreună cu partenerul său tehnic, PUMA, a anunțat extinderea colaborării. Noul echipament al echipei din Bănie va fi prezentat joi, 10 iulie, în piața „Mihai Viteazu” din Craiova.
Craiova este activă atât pe teren, cât și în afara lui. Într-o perioadă în care clubul din Bănie a făcut multe transferuri, Universitatea a finalizat și prelungirea contractului cu sponsorul său tehnic, PUMA, una dintre cele mai mari companii de articole sportive la nivel mondial.

Universitatea Craiova a extins colaborarea cu PUMA
Parteneriatul dintre alb-albaștri și PUMA a început în 2020, după un interval de 6 ani în care jucătorii au purtat echipamente produse de Joma. PUMA a declarat că „continuă cu mândrie colaborarea cu Universitatea Craiova, una dintre cele mai iubite echipe de fotbal din România”.
Noul echipament va fi dezvăluit joi seară, la ora 20:00, în piața „Mihai Viteazu” din Craiova. Clubul, împreună cu sponsorul tehnic, a pregătit pentru fani „o serie de activități speciale, prin care aceștia pot câștiga articole din noul echipament”. De asemenea, va exista „un moment dedicat fanilor, ce celebrează pasiunea pentru echipă”.
Accesul va fi gratuit, conform organizatorilor.
„Colaborarea cu PUMA ne-a oferit, an de an, echipamente care reflectă identitatea Universității Craiova nu doar prin culori și simboluri, ci și prin atitudine. Suntem încântați că parteneriatul continuă și în sezonul 2025/2026 – un sezon în care ne dorim să facem istorie, cu mândrie și determinare, purtând cu onoare alb-albastrul”, a declarat președintele de onoare al Universității, Sorin Cârțu.
Pentru noul sezon competițional, PUMA promite „o combinație echilibrată între estetică modernă și respect față de tradiție” și vorbește despre un echipament inspirat din simbolurile Olteniei și din istoria clubului.