Sure! Here’s a rewritten version of the article in Romanian, adhering to your requirements:
–
–
/
Rivalii McLaren încep să înțeleagă avantajele pe care le-a avut MCL39 de la începutul sezonului. Cinci victorii în primele șase curse demonstrează progresele echipei, iar inginerii și piloții cred că o gestionare mai eficientă a pneurilor, în special prin menținerea unei presiuni optime și evitarea supraîncălzirii, joacă un rol crucial.
În plus, răcirea eficientă a frânelor spate ale MCL39 ajută semnificativ la menținerea pneurilor în intervalul optim de temperatură. Chiar și în Miami, Oscar Piastri a arătat că poate să se distanțeze rapid de Max Verstappen, imediat ce a reușit să-l depășească.

Cu ochii pe McLaren: va copia Red Bull avantajul echipei dominante în Formula 1?
„Când mașina derapează, pneurile spate se supraîncălzesc”, a explicat inginerul șef al Red Bull. „Am făcut progrese în această privință, dar nu există o soluție simplă. Este vorba de soluționarea unor probleme inginerești complexe, la care lucrează specialiști foarte competenți.”
A fost confirmat că limitările impuse de plafonul bugetar pot încetini evoluția RB21, însă este subliniat că toate echipele din Formula 1 se confruntă cu această provocare.
Dezvoltarea McLaren a început acum un an, când Lando Norris a câștigat la Miami. În a doua parte a sezonului 2024, echipa britanică a avut o mașină mai competitivă comparativ cu Red Bull, Ferrari și Mercedes, care acum analizează cu atenție sistemul de răcire al frânelor spate ale MCL39, considerat esențial pentru gestionarea temperaturii pneurilor spate.